Vaak gestelde vragen

Mijn account

Wie komt in aanmerking voor deelname aan het programma?

Praktijkeigenaren die de uitdrukkelijke toestemming geven, kunnen aan dit programma deelnemen. Dit programma staat open voor klanten in België en Luxemburg.  

Wat heb ik nodig om een aanvraag in te dienen?

Uw Henry Schein-klantnummer. 

Ik heb meer dan één Henry Schein-account. Wat moet ik doen?

De eenvoudigste optie is om voor elk van uw Henry Schein-accounts één Rewards-account te openen. U heeft een e-mailadres nodig voor elk van uw accounts. Voor elke account moet u een nieuwe aanvraag indienen.

Waarom verandert de hyperlink soms van hsrewards.be in hs-rewards.be?

Voor uw veiligheid en bescherming wordt het Henry Schein Rewards-platform mede gehost op het Corporate Rewards-platform. Telkens wanneer u uw puntensaldo raadpleegt, wordt u automatisch doorgestuurd naar de website www.HSrewards.be.

Wie kan ik bellen voor hulp?

We hebben hier een toegewijd team dat u op alle mogelijke manieren zal helpen. U kunt het team bereiken op het nummer +32 (0)2 257 40 50. U kunt ook mailen naar [email protected]. We helpen u graag verder.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Als u uw wachtwoord vergeten bent, ga dan naar de aanmeldingspagina en klik op 'Wachtwoord vergeten'. Voer het e-mailadres in dat bij uw account is geregistreerd. Vervolgens ontvangt u een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord in te stellen. Controleer of deze e-mail is terechtgekomen in uw map met spamberichten of ongewenste e-mail. De link waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen, is slechts 24 uur geldig.

Wanneer u een nieuw wachtwoord instelt, zorg er dan voor dat het aan de onderstaande criteria voldoet, anders wordt het niet geaccepteerd:

  • minimaal 8 tekens
  • ten minste 1 hoofdletter
  • ten minste 1 kleine letter
  • ten minste 1 cijfer
  • ten minste 1 symbool (een punt en koppelteken worden niet als symbolen beschouwd in het systeem; gebruik ze dus niet)


Punten

Hoe verdien ik punten?

Voor elke euro (€1,00) netto, excl. BTW  die u besteedt bij Henry Schein Dental,  ontvangt u 1 punt.

Hoe lang duurt het vooraleer de punten worden toegvoegd aan mijn account?

Punten worden berekend tijdens de kalendermaand en worden maandelijks geüpload naar uw overzicht. Dit gebeurt rond de vijfde dag van de maand volgend op maand waarin de punten zijn verdiend.

Hebben de punten geldwaarde?

Punten hebben geen geldwaarde. Hoeveel punten u nodig heeft voor een product, is afhankelijk van een aantal factoren die verband houden met de specifieke opzet van uw Rewards programma.

Kan ik extra punten kopen?

Neen - het is niet mogelijk extra punten te kopen. Alleen punten die via uw Rewards programma zijn toegekend, kunnen worden gebruikt om bestellingen te plaatsen voor producten die u met uw puntensaldo kunt kopen

Kan ik punten overzetten naar het account van een andere deelnemer?

Neen - punten worden toegekend aan individuele accounts en kunnen alleen worden ingewisseld door de ontvanger ervan. U kunt uw punten niet overdragen aan een andere deelnemer van het Rewards programma.

Moet ik mijn punten binnen een bepaalde termijn gebruiken?

De punten vervallen 3 jaar na het opboeken van de punten in het  Rewards programma.


Rewards - Bestellen

Kan ik mijn leveringsadres wijzigen nadat ik een bestelling heb geplaatst?

U kunt producten alleen bestellen en laten leveren op het leveringsadres dat in uw account is geregistreerd. U kunt dat adres niet wijzigen op het moment dat u uw bestelling plaatst. Als u het leveringsadres wilt wijzigen, neem dan contact op met uw vertegenwoordiger of de customer service afdeling bij Henry Schein Dental.

Let op: als u wijzigingen of correcties aanvraagt voor een bestelling die al verzonden is, kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Deze kosten worden afgetrokken van het saldo van uw Rewards rekening of worden rechtstreeks aan u gefactureerd

Kan ik extra informatie toevoegen wanneer ik een bestelling plaats?

Bij het plaatsen van uw bestelling kunt u extra informatie, zoals personalisatiegegevens, invoeren in het extra tekstvak op de bestelpagina.

Wij stellen alles in het werk om ervoor te zorgen dat uw verzoek wordt uitgevoerd. Het is echter mogelijk dat uw verzoek niet op uw bestelling kan worden toegepast.

Kan ik informatie opzoeken over een bestelling die ik in het verleden heb geplaatst?

Uw bestelgeschiedenis wordt weergegeven in uw account. Als u hulp nodig hebt met betrekking tot een eerder geplaatste bestelling, stuur dan een e-mail naar [email protected] met vermelding van uw bestelnummer en de naam van het bestelde product. Ons team helpt u graag verder.

Wat als ik per ongeluk het verkeerde leveringsadres heb opgegeven?

Als u onjuiste leveringsinformatie hebt verstrekt, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar [email protected] zodat ons team uw bestelling kan annuleren en uw punten kan terugstorten.

Wanneer u een bestelling plaatst, controleer dan zorgvuldig uw leveringsgegevens. Als u het leveringsadres wilt aanpassen, neem dan contact op met de Customer Service van Henry Schein Dental voordat u uw bestelling plaatst.

Kan ik iets bestellen dat niet in de Rewardscatalogus staat?

U kunt uw punten alleen inwisselen voor producten die beschikbaar zijn in de Rewardscatalogus. U kunt er dus geen artikelen mee kopen via de Henry Schein websites.  

Rewards - Ontvangen

Hoelang duurt het voordat mijn producten worden bezorgd?

  • Digitale waardebonnen – De meeste van onze digitale waardebonnen worden binnen één werkdag per e-mail toegestuurd. Bij sommige van onze digitale waardebonnen kan het 3 tot 5 werkdagen duren voordat ze worden verzonden.

  • Fysieke producten – Fysieke producten worden dagelijks verwerkt. Het kan 1 tot 2 werkdagen duren voordat ze worden verzonden. Na verzending kan het 24 uur duren voordat u uw bestelling op het door u gekozen leveringsadres ontvangt.

  • De leveringstermijnen kunnen verschillen afhankelijk van het type product en de leverancier.

Moet ik tekenen voor mijn Bestelling?

  • Digitale waardebonnen – U hoeft niet te tekenen voor uw digitale waardebonnen aangezien ze u direct per e-mail worden toegestuurd.

  • Fysieke producten – Voor fysieke producten is over het algemeen een handtekening nodig bij ontvangst, vooral als het om grote of dure producten gaat. Geef bij het plaatsen van uw bestelling een leveringsadres op waar iemand aanwezig zal zijn om voor ontvangst te tekenen.  

Wat als ik niet kan tekenen voor ontvangst van mijn Bestelling?

Als u om welke reden dan ook niet kunt tekenen voor ontvangst van een bestelling waarvoor een handtekening vereist is, zal de koerier informatie achterlaten over hoe u de bestelling opnieuw kunt laten leveren of hoe u ze kunt ophalen bij uw plaatselijke ophaalpunt. 

Wat moet ik doen na ontvangst van mijn digitale waardebon van Henry Schein Dental?

U kunt de code van uw digitale waardebon gebruiken door onze website www.henryschein.be te bezoeken en de code aan het einde van de bestelling in te voeren in het vak Opmerkingen.

U kunt de code ook aan een medewerker doorgeven wanneer u uw bestelling telefonisch of via uw vertegenwoordiger plaatst bij Henry Schein Dental.

Kan ik de status van mijn bestelling controleren?

U kunt de status van uw bestelling controleren in het deel 'Mijn overzicht' van uw online Rewardsaccount. Wanneer een bestelling wordt geplaatst, wordt ze weergegeven als 'In behandeling'. Zodra Henry Schein uw bestelling heeft bevestigd, wordt de status ervan bijgewerkt naar 'Wordt verwerkt'. Dit betekent dat Henry Schein bezig is met het controleren van de voorraad en het regelen van de verzending. Zodra de bestelling is verzonden, wordt de status ervan ingesteld op 'Verzonden'. Als de mogelijkheid wordt geboden om de verzending te volgen, kunt u deze informatie ook zien in het besteloverzicht en ontvangt u een e-mail ter bevestiging van de verzending.

Waarom is mijn product niet aangekomen?

  • Digitale waardebonnen – Digitale waardebonnen worden verzonden naar het e-mailadres dat u bij het plaatsen van uw bestelling hebt opgegeven. Als u de e-mail met uw digitale waardebon niet hebt ontvangen, controleer dan of de e-mail in uw map met spamberichten of ongewenste e-mail is beland. Als u de waardebon nog steeds niet hebt ontvangen en de status van uw bestelling 'Verzonden' is in het gebied 'Mijn account', stuur dan een e-mail naar [email protected]

  •  met uw bestelnummer. Ons team kan vragen om u de waardebon opnieuw toe te sturen.

  • Fysieke producten – Als u uw fysieke bestelling 7 werkdagen na de verzendingsdatum nog niet hebt ontvangen, controleer dan de trackinginformatie in het gebied 'Mijn overzicht'. Als u de beloning nog steeds niet kunt vinden of als u niet beschikt over trackinginformatie, stuur dan een e-mail naar [email protected]

  • Ons team zal u meer informatie kunnen geven over de levering van uw bestelling.

Producten – Defecten / Retourneringen / Annuleringen

Kan ik mijn bestelling annuleren?

  • Digitale waardebonnen – Wegens de aard van het product kunnen we digitale waardebonnen niet annuleren nadat ze zijn verwerkt.

  • Fysieke producten – U kunt vragen om uw bestelling te annuleren op voorwaarde dat ze nog niet is verzonden.  Bestellingen worden soms dezelfde dag nog verzonden, maar het kan tot 24 uur na verzending duren voordat wijzigingen worden weergegeven in uw account. Stuur daarom zo snel mogelijk een e-mail naar [email protected] en vermeld uw bestelnummer als u uw bestelling wilt annuleren.

Wat als mijn product bij aankomst defect is?

Als uw product defect of beschadigd aankomt, stuur dan binnen 24 uur na levering een e-mail naar [email protected] met uw bestelnummer en bewijs van de schade / het defect. Onze leveranciers kunnen beschadigde of defecte producten alleen vervangen als wij binnen 24 uur na de leveringsdatum op de hoogte zijn gebracht van de beschadiging of het defect. Dient u uw claim later in, dan kunnen extra kosten in rekening worden gebracht die van uw puntensaldo worden afgetrokken of rechtstreeks aan u worden gefactureerd. 

Let op: als u uw product retourneert om het te laten testen en er geen defect wordt gevonden, kunnen de kosten voor het ophalen en terugsturen van het product aan u worden berekend.  Onze leverancier zal producten die niet defect zijn bevonden niet terugbetalen. 

Ik heb het verkeerde product ontvangen. Wat kan ik doen?

Als u niet het juiste product hebt ontvangen, stuur dan binnen 24 uur na levering een e-mail naar [email protected]  met vermelding van uw bestelnummer. Voeg ook foto's van het ontvangen product bij. Ons team zal contact opnemen met de betrokken leverancier om te regelen dat uw bestelling wordt opgehaald en vervangen. Wij verzoeken u het verkeerde product dat u hebt ontvangen indien mogelijk niet te openen. 

Ik ben van gedachten veranderd. Kan ik mijn beloning teruggeven?

  • Digitale waardebonnen – Wegens de aard van het product kunt u digitale waardebonnen niet retourneren nadat ze zijn verwerkt.

  • Fysieke producten – Wij kunnen retourverzoeken voor fysieke producten accepteren op voorwaarde dat ze ongebruikt en in verkoopbare staat zijn. Bij retourzendingen worden echter wel kosten aangerekend voor het ophalen en opnieuw in voorraad nemen van het product. Deze kosten worden van uw puntensaldo afgetrokken of rechtstreeks aan u gefactureerd. De kosten zijn afhankelijk van de leverancier van het product. Voor meer informatie en hulp kunt u een e-mail sturen [email protected] met vermelding van uw bestelnummer. Als een product eenmaal is geretourneerd, ontvangt u alleen de prijs van het product terug. De oorspronkelijke verzendkosten worden niet terugbetaald.

Algemene informatie

Kantooruren

Onze kantooruren zijn van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur. Op feestdagen zijn onze kantoren gesloten. Wij streven ernaar alle vragen binnen 24 uur te beantwoorden.

Extra leveringskosten

  • Adrescorrecties – Als u na het plaatsen van uw bestelling vaststelt dat u een verkeerd leveringsadres hebt ingevoerd, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar [email protected]  met vermelding van uw bestelnummer en het juiste leveringsadres.
  • Kon niet worden afgeleverd –  Als uw bestelling niet op het door u opgegeven adres kon worden afgeleverd en naar Henry Schein is geretourneerd, kunnen u kosten worden aangerekend voor het terugsturen en opnieuw in voorraad nemen van het product. Deze kosten worden van uw puntensaldo afgetrokken of rechtstreeks aan u gefactureerd.